اهدای زمین به کانون ناشنوایان شهرستان تربت‌جام

یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ متر مربع به کانون ناشنوایان شهرستان تربت جام اهدا گردید.

مسئول کانون ناشنوایان تربت جام گفت: همزمان با روزجهانی ناشنوایان مراسمی باحضور فرماندار و رئیس اداره بهزیستی وجمعی از مدیران اجرایی و شرکت خانواده‌های ناشنوایان درمحل کانون واقع در انتهای خیابان جامی برگزار گردید.

مسئول کانون ناشنوایان تربت جام در این مراسم گفت: 220 نفر تحت حمایت کانون ناشنوایان هستند. این کانون با مشکل کمبود اعتبارات مواجه است و متاسفانه حمایت‌هایی درخور و مناسبی از این کانون نمی‌شود و مهم‌ترین مشکل ما نبود مکان مناسب برای فعالیت‌های کانون و فعالیت‌های ورزشی است.

در ادامه این مراسم، فرماندار تربت جام طی سخنانی هفته ملی و روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفت و برای ناشنوایان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

حسین جمشیدی همچنین درارتباط با ساخت و ساز زمین اهدایی به کانون هر گونه همکاری پیرامون صدور پروانه،انشعابات آب ،برق ،گاز و ... قول مساعد داد.

گفتنی است در این محفل دورهمی پس اجرای چند برنامه هنری سرود، خیر گرانقدر حبیب مغربی یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ متر مربع به کانون ناشنوایان اهدا کرد. همچنین دراین محفل مبلغ ۵۵ میلیون تومان برای ساخت و ساز زمین کانون جمع آوری و اهدا شد.

کد خبر 118649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد